Wspólne Lato Kita i Naruto



~*~
Dziewczyna o Lisich  oczach wracała późnym upalnym wieczorem do domu po zajęciach na pływalni..spotkała w parku Blondyna no coż od dawna się w nim kochała a że niebo było bezchmurne a srebrna poświata księżyca oświetlała jej bladą twarz..chłopak ją zauważył najwidoczniej wracał z Lokalu..
-Hej Kituś-Chan zawołał a dziewczyna od razu odwróciła do niego twarz…
-Naruto-Kun! Zaczerwieniła się…
Blondyn uśmiechnął się łobuzersko i spojrzał ukradkiem na jej biust
-hmm duże pomyślał i objął ją w tali tak że przywarł do niej całym ciałem
-C-co robisz?
-nic takiego zamruczał jej do ucha jesteś taka ponętna i kusząca…
-że co? Zdziwiła się gdy te słowa wyszły z jego ust
-hmm czy ty zamierzasz mi coś powiedzieć Kita? Mruczy jej do ucha
-ja tego no nie ważne
-mów! Nalegam
Wsunął dłonie pod jej sukienkę..
-Kurwa naruto czy ty jesteś na Haju że mnie tam macasz?
-oj gdy się zdenerwujesz jesteś jeszcze bardziej pociągająca…oblizał ze smakiem wargi i zsunął jej sukienkę
-pocałuj mnie jestem ciekaw jak smakują twoje niewinne usteczka ale pierw powiedz mi co do mnie czujesz
Odpowiedział
Zaciągnął ją na polanę gdzie nikt ich nie podejrzy i popchnął na trawę..nachylając się nad jej biustem
-Naruto ja cię kocham! Ale tego nic nie zmieni że masz prawo mnie macać
-hmm ja ciebie też ale pozwól mi się spełnić no czekam..
Pocałowała go w usta namiętnie językiem pieszcząc jego podniebienie
-taak to Się nazywa grzech jesteś moim zakazanym owocem mruczy i przypiera do niej swoje krocze
-sztywno mi szepnął i spojrzał na Kitę
-c-co?
Dłonią przejechała po jego spodniach
-rzeczywiście stoi ci
Chłopak zdjął swoje spodnie wraz z bokserkami i zerwał z niej bieliznę
-na tą noc będziesz moja i może już na zawsze
Ścisnął opuszkami palców jej sutki

-jesteś dziewicą?
-tak nie robiłam tego jeszcze wymamrotała gdy ściskał jej sutki
-zrób mi loda zażądał i wziął ją do pozycji tak że ona mogła mu lizać męskość
Wzięła do ust jego penisa i zaczęła ssać dokładnie…
  -dajesz mała szepnął i złapał ją za tył głowy mocniej i głębiej!
Zrobiła co kazał
Jęknął głośno i gdy trysnął popchnął ją na trawę i uniósł do góry za tyłek
Rozszerzył jej nogi i wsunął dwa palce do środka..
Jęknęła i zaczerwieniła się na całej twarzy..
-no teraz moja kolej by cię zadowolić a na końcu niespodzianka
Uśmiechnął się uwodzicielsko i ruszał palcami w jej pochwie..


Jęczała cichutko gdy z jej pochwy wyciekł śluz
-teraz będzie dobrze wymruczał Naruto i przewrócił ją na plecy układając w klasycznej pozycji,otarł się swoim penisem o jej kobiecość i powolutku w nią wchodził przy okazji liżąc jej piersi…
-oddaj mi się proszę! Pragnę ciebie szepnął
Kita objęła go nogami i odchyliła głowę w tył
-dla ciebie wszystko tygrysie
Odpowiedziała
Ruszał się w niej wchodząc głębiej i głębiej aż w końcu dotarł do jej błony
-jesteś gotowa stać się kobietą zapytał..
-przecież nią jestem od urodzenia
-wiem ale nie taką dojrzałą gotowa?
-tak i to bardzo…
Przebił jej błonę gwałtownie i spojrzał na krople krwi co spłynęły jej po waginie
Jęknęła i zacisnęła dłonie na jego pośladkach
Ruszał się bardzo szybko
-jesteś dla mnie jak narkotyk jak moja własna odmiana heroiny ale tylko dla mnie nikogo więcej
-Ponętna Kusząca ideał kobiety…
Do kurwy nędzy Naruto czy nie mógłbyś być delikatniejszy?
-tego życzenia nie mogę spełnić ukochana
Przyspieszył swoje gesty
-wiesz czuję się w tobie zajebiście bosko czuję że zaraz eksploduje w twojej cipeczce..
-jasna cholera
Wygięła się w łuk i przygryzła wargę

-czy ty każdą dziewczynę tak mocno traktujesz przy stosunku?
-możliwe ale każda już miała za sobą ten pierwszy raz moje kochane lisiczki
Zacisnęła rękę w pięść
-ja pierdole nie wiedziałam że jeśli chodzi o Sex to faceci nie są aż tak delikatni!
-zamknij się i słuchaj
-ty masz w sobie coś co mnie do ciebie przyciąga jak magnez
Przejął dominacją i jęknął dochodząc w niej
-wiesz co inna pozycja
Wyszedł z niej i się położył na trawie i chwycił ja w bokach zsuwając na swoją męskość
-umiesz ujeżdżać i ujarzmiać konie to zajmij się moim rozpalonym członkiem!
Westchnęła i zaczęła skakać na jego dumię z rozchylonymi ustami
Masował jej pośladki
-no szybciej!! Oboje dojdźmy w tym samym czasie…
-jasne jasne kochanie!
Zaczęła szybciej i mocniej skakać,chłopak pożerał wzrokiem jej ciało
-normalnie jesteś zajebistą boginią Sexu,tylko moją
Był podniecony i spojrzał na Kitę czując mokre wnętrze jej cipki..
Skakała po nim dalej
-jeszcze jeszcze! JESZCZE!
Rozchylił usta
-DAWAJ!!
Czuł narastające podniecenie objął ją mocno i krzyknął z rozkoszy
-jeszcze trochę
Przyglądał się twarzy Kity i czuł jej mokre wnętrze
-teraz mnie rozpaliłaś i to bardzo
Pocałował ją w usta namiętnie wzdychając do jej ust wytrysnął w niej i gdy zeszła oblizał resztki wyciekającej spermy z jej pochwy językiem
-czuję się spełniony a ty Kituś?
-ja ja czuję się jak kobieta to było cudownie zajebiście,superowe ruchanko musimy to kiedyś powtórzyć..
-może w najbliższym czasie….
-zgadzam się na to. Wyszeptała…


By Kyuu ;3

2 komentarze:

  1. "Zrób mi loda" - a myślałem że dziś już nic mnie nie rozpierdoli xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej komedii to już dawno nie czytałam ; D
    'superowe ruchanko' x D

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Obserwatorzy